jueves, 22 de diciembre de 2011

Qüestio de Karma

Avui un amic m'ha fet reflexionar. Tinc perfil en una carxa social que per no fer propaganda direm que comença per Face i acaba per book. En aquesta xarxa avui coincidint amb la loteria i que tal i com era d'esperar no m'ha tocat res he preguntat si m'hauria de conformar amb que no m'ha tocat pero que tinc salut i feina. El meu amic em deia que si pero que no ho digues o el Karma es giraria contra meu. El Karma. Que es el Karma? Segons la wikipedia es :
De acuerdo con varias religiones dhármicas, el karma (en sánscrito: कर्म) sería una energía trascendente (invisible e inmensurable) que se deriva de los actos de las personas.
Pero..... Realment existeix el Karma? Jo nomes he vist el "Karma" a la serie de Me llamo Earl. Serie de dubtosa qualitat per al meu gust. Per mi el Karma es com la religio. Fins que cientificament no em demostrin que existeix un ser superior (ni Leo Messi ni Florentino Perez) jo no creure en aquestes coses. Apart el nom ..... No esta massa ben trobat no? Karma.... El primer que penses al sentir Karma es Karmele. Noooooo!!!! Soy un tsunami nooooo!!!!! Karmele Marchante, pseudopersonatge de la telebasura molt mal vista al Japo gracies al seu gran i unic hit Soy un Tsunami. I es que amics creieu en el Karma, Jesucrist, Buda o Son Goku he de ser politicament correcte amb vosaltres i desitjar-vos bon Nadal.

No hay comentarios:

Publicar un comentario